Son başvuru tarihi 24 Mart 2020 olan Ana Eylem 2 Okul Eğitimi Stratejik Ortaklıklar proje başvurusu yapacak kurumlarımıza başvuru formu doldurma ve teknik destek sağlamak amacıyla 09 Mart 2020 Pazartesi ve 10 Mart 2020 Salı günleri 14:30-16:30 saatleri arasında Çevrimiçi Proje Destek Oturumları (Webinar) düzenleneceği duyurulmuştur.
Ancak, veri kaydının alınması ile ilgili yaşanan teknik sorundan dolayı Çevrimiçi Proje Destek Oturumları (Webinar) tarihleri 16 Mart 2020 Pazartesi ve 17 Mart 2020 Salı günleri 14:30-16:30 saatleri arasında gerçekleşecek şekilde değiştirilmiştir.
Oturumlara katılmak isteyenlerin ve önceki tarihli oturumlara kayıt yaptırmış olanların aşağıdaki linkte yer alan kayıt formunu doldurmaları ve sadece bir oturumu seçmeleri gerekmektedir. Başvurular arasından kontenjan dahilinde katılım sağlayabilecek başvuru sahiplerine e-posta yoluyla bildirim yapılacaktır.
Oturumlarda sadece Okul Eğitimi KA2 başvuruları hakkında bilgilendirme yapılacak olup katılımcılar halihazırda KA2 projesi hazırlamakta olan kişiler arasından seçilecektir. Katılımcı sayısı kontenjanla sınırlıdır.
Kayıt formunu doldurmak için tıklayınız.